Dat u als klant tevreden bent, is voor ons het belangrijkste. Tevredenheid is dan ook een stukje relatiebeheer, die voor ons van grote waarde is. Om u als klant tevreden te houden hebben we een aantal richtlijnen opgesteld. Een daarvan is dat we u altijd op een heldere, reële en eerlijke manier benaderen. Dit houdt in dat we geen beloftes maken die we niet kunnen waarmaken, we altijd eerlijke en betrouwbare informatie verstrekken. Daarnaast zullen we pas tot actie overgaan wanneer we de kwestie met u hebben besproken. Tussendoor zullen we u regelmatig op de hoogte houden van de voortgang, zodat u precies weet hoe het project ervoor staat.
Om u tevreden te houden zullen we goed naar u luisteren en van tevoren goed informeren wat uw wensen en eisen zijn. Daarna zullen wij een strategie bepalen die ervoor zorgt dat we de reële resultaten kunnen behalen. we zullen dus goed communiceren wat we leveren, wanneer en tegen welke voorwaarden. Nadat u het product in gebruik heeft, kunnen we als toegevoegde waarde ook een stukje aftersales toepassen. Dit wil zeggen dat we nogmaals contact met u opnemen om te kijken of het geleverde product voldoet aan uw verwachtingen en eisen. Daarnaast kunt u altijd contact opnemen met al uw vragen of opmerkingen.